دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام بی آسمون با کیفیت بالا از بی موزیک
نوشته شده توسط : موزیک

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام بی آسمون با کیفیت بالا از بی موزیک
Download ahang jadid Mehdi Jahani be name Bi Asemoon

دانلود کیفیت های ۳۲۰ ، ۱۲۸ و این موزیک از رسانه بی موزیک
دانلود موزیک زیبا و جدید آهنگ بی آسمون

آهنگ جدید مهدی جهانی

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام بی آسمون عکس جدید مهدی جهانی عکس ها و موزیک های جدید مهدی جهانی

آهنگ جدید بی اسمون از مهدی جهانی

تا آسمون من تو هستی
تمام قلب من تو هستی پر میزنم تا آسمونا تمام قلب من تو هستی پر میزنم تا آسمونا
نباشی چی از من میمونه دیوونتم خدا میدونه کنارم راه میری زیر چتر خیابونا خیس بارونه
قلب تو صافه حست پاکه بوی خوب بارون و خاکه
تمام قلب من تو هستی آروم جون من تو هستی
پر میزنم تو آسمونا تا آسمون من تو هستی
تمام قلب من تو هستی آروم جون من تو هستی
پر میزنم تو آسمونا تا آسمون من تو هستی

 

 

مظلومه چشمات خوبه حرفات تا زنده ام میمونم همرات
نفس میکشم با نفسات غصه بیاد من میبارم جات
تمام قلب من تو هستی پر میزنم تا آسمونا تا آسمون من تو هستی
تمام قلب من تو هستی آروم جون من تو هستی
پر میزنم تو آسمونا تا آسمون من تو هستی
تمام قلب من تو هستی آروم جون من تو هستی
پر میزنم تو آسمونا تا آسمون من تو هستی

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








حسابداری تحت وب
طراحی وب
نرم افزار کتابخانه
نرم افزار آزمون
پنل اس ام اس
میزبانی وب
بازی آنلاین
اخبار
حسابداری مهر
لپتاپ ارزان
فروشگاه ساز
نرم افزار کتابخانه
ایجاد سات
نرم افزار شماره گیر خودکار تلفن
جدیدترین sms
بک لینک رایگان
سایت ساز و فروشگاه ساز
پرداخت با مستر کارت
سیستم تبلیغات کلیکی بنری
کار در منزل
طراحی چهره آنلاین
" >